Opis posla:
Zaprimanje i odgovaranje na telefonske i pisane upite
Korespondencija s gostima/partnerima
Pravovremena obrada individualnih, grupnih i agencijskih rezervacija prema interno određenim procesima
Pružanje informacija o ponudi smještajnih objekata
Izvršavanje zadataka prema uputama voditelja rezervacijskog odjela radi postizanja optimalne popunjenosti
Uska suradnja sa operativnim timovima ostalih odjeljenja
Ažuriranje podataka u različitim sustavima
Izrada izvještaja
Očekivane kompetencije:
Napredno poznavanje rada na računalu (MS Office paket)
Visoka razina verbalne i pisane komunikacije
Aktivno poznavanje stranih jezika u govoru i pismu – obavezno engleski/prednost poznavanje dodatnih stranih jezika
Sklonost kooperativnom i timskom radu
Orijentiranost poslovnom rezultatu i proaktivni pristup radnim zadacima
Organizacijske sposobnosti i samostalnost u rješavanju problema
Sposobnost brzog učenja
Prilagodljivost dinamičnim situacijama
Ljubaznost, kreativnost, motiviranost, preciznost i odgovornost
Što nudimo:
Posao u novom, inovativnom i dinamičnom radnom okruženju
Rad u mladom i motiviranom timu
Kontinuiranu edukaciju i uvođenje u posao kroz mentorstvo
Individualni pristup uz mogućnost dodatne edukacije i razvoj
Mogućnost stalnog radnog odnosa
Organiziran topli obrok i prijevoz ili plaćen putni trošak